loading...

فرش کاشان

با این نکات ساده دانش بیشتری در مورد تمیز کردن فرش کسب کنید وقت آن است که فرش های خود را تمیز کنید و مطمئن نیستید که کجا باید برگردید. شما باید بدانید که چگونه یک سرویس خوب تمیز کردن فرش را انتخاب کن

دیجی فرش بازدید : 53 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

با این نکات ساده دانش بیشتری در مورد تمیز کردن فرش کسب کنید

وقت آن است که فرش های خود را تمیز کنید و مطمئن نیستید که کجا باید برگردید. شما باید بدانید که چگونه یک سرویس خوب تمیز کردن فرش را انتخاب کنید و همه مواردی که در این فرایند دخیل است ، باشد. به مطالعه ادامه دهید تا در مورد انتخاب یک سرویس تمیز کردن فرش عالی ، بیشتر بدانید که چگونه جهان اختلاف وجود دارد.

فرش های خود را مرتباً جارو برقی و شامپو بزنید: حداقل هر 5 - 7 روز یک بار. اکثر آلودگی ها و آوارهایی که روی فرش های شما قابل مشاهده است هنوز سست هستند و به راحتی با جارو برقی سریع پاک می شوند. هرچه بیشتر آن را روی زمین بگذارید ، برداشتن آن دشوارتر خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که حداقل هفته ای یک بار فرش خود را جارو برقی می کنید تا از شر ذرات ریز و گرد و غبار موجود در آن خلاص شوید. این می تواند به افزایش طول عمر فرش شما کمک کرده و هنگامی که افرادی را بیش از خانه برای اجتماعات اجتماعی در خانه خود دارید ، جلوه ای تازه به آن می بخشد.

قبل از استخدام یک قالیشویی ، باید به شهرت آنها پی ببرید. انتخاب های زیادی برای شرکت های شستشوی فرش وجود دارد ، بنابراین یکی از گزینه های قابل اعتماد را انتخاب کنید. از مراجع آنها س Askال کنید و بررسی ها را به صورت آنلاین بررسی کنید. وقتی این کار را می کنید ، به احتمال زیاد پاک کننده فرش مناسب برای نیازهای خود پیدا می کنید.

وقتی می بینید روی فرش شما لکه ای وجود دارد ، منتظر پاک شدن آن نباشید. بهترین فرصتی که باید قبل از ایجاد لکه در فرش شما ایجاد شود ، در همان چند دقیقه ابتدایی وقوع است. این به شما کمک می کند که فرش خود را از گرفتن علائم دائمی دور نگه دارید.

اگر در حال استخدام یک متخصص شستشوی فرش هستید ، فراموش نکنید که بپرسید چه کاری می توانند برای روفرشی شما انجام دهند. بسیاری از شرکت های شستشوی فرش نیز می توانند به شما کمک کنند تا خاک ، لکه ها و لکه ها را از کاناپه یا صندلی عاشقانه خارج کنید. اضافه کردن به این سرویس هنگامی که فرش های خود را تمیز می کنید هزینه کمی صرف می کند و این می تواند تفاوت در ظاهر خانه شما را ایجاد کند.

قیمت درمان فرش خود را با محلول دفع لکه ها دریافت کنید. متداول ترین محصول مورد استفاده به نام Scotch Guard نامیده می شود ، اما محصولات دیگری نیز وجود دارند که بسیار عالی عمل می کنند. این نوع محصول می تواند یک لایه محافظتی روی فرش شما بگذارد و از نفوذ لکه ها به شرطی که بلافاصله آن را خیس کنید ، جلوگیری می کند.

بهترین روش برای تمیز كردن فرش منطقه ، انتقال آن به بیرون از یك عرشه یا برزنت تمیز است. از دستگاه شامپو فرش کوچک استفاده کنید و حداقل دو بار از روی فرش استفاده کنید. قبل از انتقال فرش به داخل خانه ، اجازه دهید هوا کاملا خشک شود. این روش فقط در هوای گرم و خشک قابل استفاده است.

از شرکت قالیشویی س Askال کنید که آیا آنها کارکنان خود را در زمینه سابقه بررسی می کنند یا خیر شما هیچ مجرمی را در خانه خود نمی خواهید. شرکت های معتبر بررسی کامل سوابق را انجام می دهند و شما را از این امر مطلع می کنند. اگر شرکتی نمی تواند این مورد را فراهم کند ، به دنبال شخص دیگری بگردید.

قبل از استخدام یک شرکت نظافت فرش ، اطمینان حاصل کنید که تکنسین ها در مراحل تمیزکاری مهارت کافی دارند. مهم است که تکنسین ها بدانند که چگونه تجهیزات را به اندازه کافی کار می کنند و آنها واقعاً قادر به از بین بردن لکه های سخت هستند. اگر شک دارید ، فقط برای اینکه در امنیت باشید از استخدام شرکتی خودداری کنید.

استفاده از یک شرکت شستشوی فرش را در نظر بگیرید که از مراحل دو مرحله ای استفاده می کند. پاک کننده های فرش که در فرش شما باقی مانده اند می توانند در آینده کثیفی ها را جذب کنند و منجر به کثیف شدن سریعتر فرش های شما شوند. شرکت هایی که از فرآیند دو مرحله ای استفاده می کنند ، یک آبکشی اضافی ارائه می دهند که این پاک کننده های اضافی را از بین می برد. این به حفظ نظافتی که پرداخت کرده اید کمک می کند و فرش های شما را به نظر می رساند ، و بوی آن را تازه می کند.

اگر در حال تمیز کردن لکه ای هستید که قبلاً تا آنجا که ممکن است خیس شده است ، باید تمیزکاری را از قسمت خارجی لکه شروع کنید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که لکه را بیشتر از آنچه در گذشته بود پخش نمی کنید. به یاد داشته باشید ، از بیرون شروع کنید و برای رسیدن به بهترین نتیجه به سمت مرکز خود حرکت کنید.

اطمینان حاصل کنید که شرکت شستشوی فرش که با آن تماس می گیرید اصرار دارد که به همه کارمندان خود چک سابقه بدهد. شما می توانید این اطلاعات را با پرسیدن و / یا جستجوی آنلاین پیدا کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها کسی را که ممکن است خطری برای شما یا خانواده شما باشد به کار نمی گیرند.

تاریخچه شرکت را بدانید. بفهمید که چه مدت تجارت آنها ادامه داشته است. از آنها بپرسید که چه تعداد کارمند دارند و گردش تقریبی آنها برای کارمندانشان چقدر است. اگر آنها سالها در کار بوده اند و کارمندانشان در کنار آنها بوده اند ، احتمال اینکه این یک شرکت با کیفیت باشد وجود دارد.

امیدوارم اکنون متوجه شوید که آنچه را که لازم است برای انتخاب یک سرویس مناسب تمیز کردن فرش برای نیازهای خود انجام دهید. به منظور اتخاذ این تصمیم کاملاً آگاهانه ، شما نیاز به دانش مناسب دارید و اکنون آن را دارید. توصیه مفیدی را که خوانده اید به خاطر بسپارید و در کمترین زمان با فرش های تمیز لبخند خواهید زد.

منبع: دیجی فرش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,837
  • بازدید کلی : 8,510