loading...

فرش کاشان

خرید فرش وینتیج وینتیج یک کلمه لاتین به معنی سنتی و کهنه است. نام های دیگر فرش وینتیج ، فرش کهنه نما یا فرش پتینه نیز می باشد. فرش وینتیج ماشینی دارای رنگ بندی دلپذیری است و طرح های آن مثل طرح

دیجی فرش بازدید : 957 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

خرید فرش وینتیج

وینتیج یک کلمه لاتین به معنی سنتی و کهنه است. نام های دیگر فرش وینتیج ، فرش کهنه نما یا فرش پتینه نیز می باشد.

فرش وینتیج ماشینی دارای رنگ بندی دلپذیری است و طرح های آن مثل طرح های فرش دستباف قدیمی است. ظاهری کهنه و بی رنگ و رو دارد مثل این می ماند که فرش قدمت زیادی دارد و سالها زیر پا بوده و در اثر پاخور شدید به این شکل در آمده است.

امروزه خرید فرش وینتیج ماشینی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. با خرید فرش ماشینی وینتیج دکوراسیونی زیبا و چشم نواز خواهید داشت، چون نوع طراحی آن ها به گونه ای است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. البته استفاده از فرش ماشینی کهنه نما به سلیقه افراد هم بستگی دارد.

فرش کهنه نما نقش و طرح های متنوعی دارد. طرح های فرش وینتیج برای انواع دکوراسیون ها اعم از دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده می شوند. افرادی که به طرح های سنتی و قدیمی علاقه دارند و به دنبال ترکیب دکوراسیون مدرن و کلاسیک در منزل خود هستند، خرید فرش وینتیج انتخاب مناسبی است.

برخی افراد مایلند اصالت و سنتی بودن را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنند و از طرفی پول زیادی هم ندارند، به همین دلیل بهترین گزینه خرید فرش ماشینی کهنه نما است. شما هم اگر به دنبال خرید فرش دستباف ایرانی هستید اما به دلیل گران بودن قادر به خرید آن نیستید، فرش ماشینی وینتیج می تواند جایگزین خوبی باشد. چون این فرش ها کاملا شبیه فرش های دستبافت اصیل و قدیمی هستند و همان حس فرش دستباف را به شما خواهند داد.

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید فرش وینتیج باید به آن دقت کنید کیفیت فرش است. فرش کهنه نما کاشان مرغوب ترین و باکیفیت ترین فرش کهنه نما می باشد که دارای طرح و نقش های زیبا و متنوعی است.

  

خرید فرش وینتیج ماشینی

یکی از قطب های اصلی تولید فرش ماشینی در ایران شهر کاشان است که انواع فرش ماشینی را با انواع طرح و نقش ها طراحی و تولید می کند.

یکی از انواع فرش هایی که در کاشان تولید می شود فرش وینتیج یا همان فرش کهنه نما و فرش پتینه است. بیشتر از 90 درصد از تولیدات این نوع فرش ها در کاشان است.

فرش وینتیج کاشان با استفاده از دستگاه های قالی بافی جدید و الیاف مصنوعی مرغوب و باکیفیت تولید می شود. فرش وینتیج جدید با استفاده از بهترین الیاف هیت ست بافته می شود. هنگام خرید فرش وینتیج به این نکته دقت کنید که نخ و الیاف استفاده شده حتماً هیت ست و با کیفیت باشند.

به هیج وجه فرش های وینتیج بی کیفیت را نخرید. اگر چه این فرش ها قیمت پایین تری دارند، اما طول عمر و استحکام آنها خیلی کم است و خرید آنها مقرون به صرفه نیست.

  

خرید اینترنتی فرش وینتیج

برای خرید اینترنتی فرش وینتیج کاشان چه باید بکنید؟

انواع فرش وینتیج کاشان یا فرش کهنه نمای کاشان را می توانید در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش مشاهده و به صورت اینترنتی خرید کنید.

در سایت دیجی فرش ، فرش وینتیج در طرح و نقش های زیبا و به روز، رنگ های متنوع، اندازه های مختلف با شانه و تراکم متفاوت موجود است و شما می توانید آن را برای منزل و یا محیط کار خود خریداری کنید.

برای خرید اینترنتی فرش ماشینی وینتیج ابتدا به سایت دیجی فرش مراجعه کنید. از منوی بالای صفحه گزینه فرش وینتیج ( فرش کهنه نما ) را انتخاب کنید. در صفحه باز شده می توانید انواع طرح های فرش پتینه کاشان را ببینید. با کلیک روی هر فرش وینتیج می توانید اطلاعات دقیق و تصاویر فرش را مشاهده کنید.

در صورتی که از فرشی خوشتان آمد، می توانید تنها با چند کلیک آن را بخرید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

  

خرید اینترنتی فرش کهنه نما

یکی دیگر از دغدغه هایی که افراد در هنگام خرید فرش ماشینی کهنه نما دارند، قیمت فرش وینتیج است.

اگر می خواهید فرش را با قیمت ارزان تر و با ضمانت بخرید، توصیه ما خرید اینترنتی فرش وینتیج جدید از فروشگاه انلاین دیجی فرش است که انواع فرش ماشینی از جمله فرش وینتیج و فرش پتینه را به صورت مستقیم برای شما عرضه می کند.

در سایت دیجی فرش به عنوان بزرگترین و قابل اعتمادترین فروشگاه فرش وینتیج ، صدها مدل فرش وینتیج به نمایش گذاشته شده است که شما می توانید هر طرح و مدلی که دوست دارید و به دکوراسیون منزلتان می آید را به صورت اینترنتی بخرید.

با خرید اینترنتی فرش طرح پتینه از سایت دیجی فرش می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در سایت دیجی فرش به دلیل حذف واسطه ها و دلال ها قیمت فرش وینتیج یا فرش پتینه ارزان تر و به قیمت درب کارخانه خواهد بود.

هنگام خرید فرش وینتیج حتما از کیفیت و اصالت فرش اطمینان حاصل کنید و به نماد اعتماد الکترونیکی سایت دقت کنید. در خرید اینترنتی فرش وینتیج از فروشگاه های آنلاین معتبر همچون سایت دیجی فرش خرید کنید که هم فرش های مرغوب و اصیل کاشان را عرضه می کند و هم نماد الکترونیکی سایت را داراست.

  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 1,713
  • بازدید کلی : 8,386