loading...

فرش کاشان

نکات طراحی داخلی برای هر خانه فقط با یک طرح بودجه  اگر به فکر استفاده از مهارت های طراحی داخلی خود در خانه خود هستید ، مطمئناً می دانید که موارد زیادی در این زمینه دخیل است. این به این معنی نیست

دیجی فرش بازدید : 21 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

نکات طراحی داخلی برای هر خانه فقط با یک طرح بودجه

 اگر به فکر استفاده از مهارت های طراحی داخلی خود در خانه خود هستید ، مطمئناً می دانید که موارد زیادی در این زمینه دخیل است. این به این معنی نیست که پروژه ای است که ارزش آن را ندارد. اگر می خواهید بدانید که برای دستیابی به نتایج عالی در طراحی داخلی چه کاری لازم است ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

خلق و خوی بسیاری از افراد از جنبه های طراحی داخلی اغلب نادیده گرفته می شود. اتاق های مختلف به روحیه دیگری احتیاج دارند ، بنابراین قبل از طراحی این مورد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، رنگ های سرد و پاستیل برای ایجاد روحیه ای آرام و آرام مناسب هستند.

 

دریابید که می خواهید چه خلق و خوی را تنظیم کنید و از آن به عنوان پایه ای برای انتخاب رنگ استفاده کنید. اگر می خواهید آرامش بخش یا آرامبخش باشد ، استفاده از رنگ های روشن و سرد مانند آبی و سبز را در نظر بگیرید. انتخاب رنگ و مبلمان شما باید بر اساس آنچه که می خواهید با ظاهر و فضای اتاق به دست آورید باشد.

 

هر زمان که یک اتاق را طراحی می کنید ، رنگ بندی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دنبال رنگهای هماهنگ باشید و از رنگهایی که برای ایجاد احساس تعادل در اتاق ایجاد می شوند ، خودداری کنید. داشتن یک یا دو رنگ اشتباه می تواند یک اتاق در غیر این صورت فوق العاده را وحشتناک نشان دهد.

 

هر زمان که مشغول طراحی دفتر کار خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که فضای شما تا حد ممکن کاربردی است. شما می خواهید به دفتر خود و همچنین یک مکان راحت برای نشستن نور اضافه کنید. اولویت در ایجاد فضای دعوت به کار است. این ممکن است شامل افزودن علاقه بصری نیز باشد.

 

هنگام در نظر گرفتن یک پروژه طراحی داخلی ، باید به فکر شروع در محبوب ترین اتاق خانه باشید. طراحی داخلی می تواند کار زیادی داشته باشد و هم هزینه زیادی داشته باشد. اگر می خواهید از کار و پول خود بیشترین بهره را ببرید ، باید اتاقی را تزئین کنید که در ابتدا بیشترین لذت را ببرید.

یک مضمون در ذهن داشته باشید. آیا رنگبندی خاصی وجود دارد که شما بیشتر از آن لذت ببرید؟ آیا به مبلمان یکپارچه سازی علاقه دارید؟ تصمیم گیری درباره یک موضوع قبل از اینکه حتی مرحله برنامه ریزی خود را شروع کنید می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند. قبل از شروع برنامه ریزی برای آن مطمئن شوید که می خواهید برای چه کاری اقدام کنید.

 

از بسیاری از سطوح روشنایی استفاده کنید. با استفاده از نورپردازی در طراحی خود می توانید چندین ظاهر را در یک اتاق بدست آورید. چراغ بالای سر معمولاً ضروری است ، اما سعی کنید سوئیچ کم نور را نصب کنید تا بتوانید سطح را تغییر دهید و در شب محیط ایجاد کنید. برای ایجاد تمرکز روی قطعات هنری ، نور لهجه ای نصب کنید. روشنایی وظیفه همچنین برای خواندن گوشه ها یا مناطق آماده آشپزخانه مهم است. نورپردازی چند سطح به شما این امکان را می دهد که با یک طراحی لرزش های زیادی ایجاد کنید.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که سعی کنید نظر هنرمند را جلب کنید وقتی که قصد ایجاد تغییراتی را دارید. مردم معمولاً فکر می کنند که آنها بهتر می دانند و همه انتخاب های طراحی خود را بدون هیچ گونه ورودی انجام می دهند. یک هنرمند چشم آنها را آموزش داده است و آنها به طور معمول می توانند به شما کمک کنند تا از نظر طراحی کاملاً انتخاب کنید.

 

آیا شما از خانه کار می کنید؟ در این صورت ممکن است بخواهید در مورد رنگهایی که استفاده می کنید فکر کنید تا بتوانید عوامل حواس پرتی را در آن قسمت به حداقل برسانید. آبی و سبز بهترین رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها هستند زیرا خاصیت آرام بخشی دارند ، این باعث کاهش استرس و کاهش حواس پرتی در هنگام کار می شود.

 

یک نکته خوب در زمینه طراحی داخلی این است که با همه تصاویر بچه ها یا خانواده خود خیلی دیوانه نشوید. وقتی مردم وارد خانه شما می شوند ، انتظار دارند برخی از این نوع تصاویر را ببینند. با این حال ، تعداد زیادی از افراد هر کس را بیرون می کشد ، و ممکن است به عنوان یک مکان مقدس تبدیل شود.

 

سعی کنید لوازم جانبی خانه خود را به صورت گروهی از موارد هماهنگ خریداری کنید. اگر بالش پرتابی را در یک فروشگاه بزرگ ، چراغی در یک حیاط فروشی و فرش منطقه را در جای دیگری بردارید ، احتمال اینکه وقتی همه آنها را با هم داشته باشید واقعاً مطابقت نخواهد داشت. خرید در ست ، هماهنگی رنگ را تضمین می کند!

 

هنگامی که برای تازه سازی سقف خود رنگ رنگ جدیدی را انتخاب می کنید ، استفاده از "سفید سقف" را در نظر بگیرید. این یک رنگ براق است که برای انعکاس نور شما طراحی شده است. هنگام استفاده از این نوع رنگ ها ، به سرعت متوجه تفاوت زیادی در میزان نور اتاق می شوید.

 

اطمینان حاصل کنید که مبلمان انتخابی شما برای اتاق اندازه مناسب اتاق است. هیچ چیزی نمی تواند اتاق را کوچکتر از خرید یک تختخواب یا میز کار با اندازه بیش از حد کند که بیشتر فضا را اشغال می کند. اطمینان حاصل کنید که اتاق را اندازه گیری می کنید تا مشخص شود چه چیزی در آن جا می شود و فضای بیشتری را اشغال می کند.

 

سعی کنید از رنگ سال 2012 در اتاق های خود استفاده کنید. امسال ، رنگ انتخاب شده "Tangerine Tango" است. این نارنجی گرم عمق زیادی دارد و پیچیده به نظر می رسد. این قدرت قرمز و دوستانه زرد را ترکیب می کند. به راحتی می توانید آن را در هنر ، دیوار ، فرش ، مبلمان و سایر موارد خود بگنجانید.

 

هنگام تزئین قفسه کتاب ، موارد مشابه را کنار هم قرار دهید. هنگامی که در حال چیدمان دکوراسیون منزل یا کتاب ها هستید ، آنها را نزدیک وسایلی با اندازه ، سبک و رنگ مشابه قرار دهید. این کمک می کند تا منطقه به نظر شیک و کم نظم برسد. به عنوان مثال ، اگر دو گلدان مشابه دارید ، یکی را در انتهای قفسه و دیگری را نزدیک آن قرار دهید.

 

اکنون که مقاله فوق را آورده اید ، مطمئناً می بینید که طراحی خانه شخصی می تواند کار زیادی باشد. خوشبختانه ، اکنون که این مقاله را خواندید ، آمادگی بیشتری نسبت به آنچه می توانستید قبل از آن داشته باشید ، دارید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید قرار دادن اطلاعاتی است که در بالا پیدا کرده اید تا از آنها استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 1,940
  • بازدید کلی : 8,613