loading...

فرش کاشان

نکات خارق العاده برای طراحی داخلی که می تواند برای همه مفید باشد  موضوعی مانند طراحی داخلی برخی از افراد را از خود دور می کند. با این وجود اگر واقعاً وقت خود را صرف یادگیری طراحی داخلی می کنید ،

دیجی فرش بازدید : 25 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

نکات خارق العاده برای طراحی داخلی که می تواند برای همه مفید باشد

 موضوعی مانند طراحی داخلی برخی از افراد را از خود دور می کند. با این وجود اگر واقعاً وقت خود را صرف یادگیری طراحی داخلی می کنید ، می توانید درک کنید که موضوع آسان است. بنابراین پیش بروید و این مقاله را بخوانید و ببینید چه چیزهایی را می توانید در مورد طراحی داخلی یاد بگیرید.

 

خلق و خوی بسیاری از افراد از جنبه های طراحی داخلی اغلب نادیده گرفته می شود. شما باید روحیه خود را در ذهن داشته باشید و الگوی خود را مطابق با آن تنظیم کنید. اتاق غذاخوری باید حس زیبایی داشته باشد ، در حالی که اتاق بازی باید خوش رو باشد.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که شروع به بررسی مجله های طراحی کنید. مجله های زیادی وجود دارد که به شما در مورد چگونگی طراحی خانه و باغ خود آموزش می دهد و حتی نکات زیادی را به شما ارائه می دهند. آنها همچنین شما را در جریان آخرین روندهای سبک قرار می دهند.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که در هنگام طراحی همیشه از فضا آگاه باشید. اگر با یک اتاق دیوانه شوید ممکن است در نهایت بهم ریخته شود. مهم نیست که اتاق چقدر زیبا و با دکوراسیون زیبا باشد ، اگر فضای کافی برای جابجایی وجود نداشته باشد ، کسی حتی زحمت ورود به آن را نخواهد داشت.

 

قبل از شروع پروژه با دوستان یا خانواده صحبت کنید. این به شما کمک می کند ایده هایی بگیرید که ممکن است فکرش را نکنید و می توانید آنها را در پروژه خود بگنجانید. همچنین ، این به شما کمک می کند تا احتمال خطا را کاهش دهید زیرا ممکن است شخص دیگری آن را تشخیص دهد.

 

هنگام انجام یک پروژه طراحی ، از شلوغی بیش از حد اتاق های خود جلوگیری کنید. مقدار زیاد لوازم و مبلمان احتمالاً باعث می شود اتاق شما کوچک و تنگ به نظر برسد. حرکت عاقلانه تر ، انتخاب یک یا دو مبلمان کلیدی با خطوط تمیز است. اینها فضای اضافی را آزاد می کنند.

 

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب ، افزودن کمی رنگ می تواند به شما کمک کند. یک دیوار لهجه را رنگ کنید یا چند بالش پررنگ اضافی به تخت اضافه کنید. صندلی لهجه ای را در گوشه خود قرار دهید یا از آباژورهایی با رنگ پررنگ استفاده کنید. این امر باعث ایجاد جذابیت بصری به اتاق می شود و راهی ارزان برای تغییر فضا است.

 

رنگ با کیفیت بالا برای تشکیل یک طرح رنگی فوق العاده در خانه شما یک امر اساسی است. اگر رنگ ارزان بخرید ، همیشه به خرد شدن و آسیب رساندن به دیوارها منجر می شود که در نهایت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. سرمایه گذاری در رنگ با کیفیت به اتاق شما دوام می بخشد.

پاک کردن. قبل از شروع هر طراحی داخلی ، ایده خوبی است که مطمئن شوید همه چیز بسیار تمیز است. فرش شما ممکن است وحشتناک به نظر برسد ، اما ممکن است نیازی به تعویض نباشد. این امکان وجود دارد که فقط به یک نظافت خوب نیاز داشته باشد! قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه کار دیگری باید انجام دهید ، همه چیز تمیز شد و ممکن است در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که سعی کنید نظر هنرمند را جلب کنید وقتی که قصد ایجاد تغییراتی را دارید. مردم معمولاً فکر می کنند که آنها بهتر می دانند و همه انتخاب های طراحی خود را بدون هیچ گونه ورودی انجام می دهند. یک هنرمند چشم آنها را آموزش داده است و آنها به طور معمول می توانند به شما کمک کنند تا انتخاب های محکم طراحی کنید.

 

از رنگهای روشن در اتاق خواب خود استفاده نکنید. افراد به طور کلی در اتاق خواب می خوابند. بدیهی است که یک اتاق خواب باید محلی برای استراحت و آرامش باشد. صرف نظر از اینكه رنگ نارنجی را تا چه حد دوست دارید ، آن را از سالن تزئینات خارج کنید. رنگ های روشن در اتاق خواب جایی ندارند. حتی اگر در ابتدا خوب به نظر برسند ، استفاده از آنها می تواند تصمیمی باشد که از آن پشیمان شوید.

 

هنگام استخدام یک طراح داخلی حرفه ای ، مطمئن شوید که ابتدا نمونه کارها را مشاهده می کنید. این به شما اطلاع می دهد که سلیقه شما و طراح یکسان است. یک طراح با استعداد می تواند کارهای زیادی را انجام دهد ، اما اگر سبک او را دوست ندارید ، ممکن است مجبور شوید بدنبال یکی از موارد مناسب خود بروید.

 

اگر می خواهید اتاقی فضای بیشتری داشته باشد ، از رنگ های روشن استفاده کنید. این می تواند به بهبود نمای اتاق کوچکتری کمک کند که احساس ازدحام می کند. مطمئن شوید که رنگی را انتخاب می کنید که مکمل طراحی و فضای موجود در اتاق باشد.

 

اگر می خواهید طراحی داخلی را در یک فضای محدود انجام دهید ، به دنبال راه هایی برای بزرگتر کردن اتاق خود باشید. افزودن آینه بزرگتر به دیوار باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد و رنگ ، کف و مبلمان با رنگ روشن نیز همین کار را خواهد کرد. تحقیق خود را در مورد چگونگی بازآرایی فضاهای کوچک انجام دهید.

 

حتی اگر به محوطه سازی بیرونی خود علاقه دارید ، هر از چند گاهی به درختان و بوته های خود اصلاح کنید. گیاهان و درختان بیش از حد رشد کرده می توانند مانع ورود نور به خانه شما شوند و منجر به طراحی داخلی کسل کننده شود. فقط با کمترین مقدار اصلاح ، می توانید اتاق های خانه خود را کاملاً روشن کنید.

 

کرم خنثی یک رنگ عالی برای یک راهرو است. این رنگ خنثی است و رنگ های اتاق های مجاور را تکمیل می کند. همچنین یک رنگ روشن است و رنگ های روشن باعث روشنایی فضا و بزرگتر نشان دادن آن می شوند. رنگ راهرو به کار خود ادامه خواهد داد حتی اگر بعداً رنگ اتاق های دیگر را تغییر دهید.

 

اگر در فضای کوچکی زندگی می کنید ، اجرای فضای ذخیره سازی در طرح شما بسیار مهم است. قطعات مبلمان را در نظر بگیرید که می توانند به عنوان واحد های ذخیره سازی مانند عثمانی هایی که باز می شوند یا قفسه هایی که امکان قرار دادن برخی از سطل های ذخیره سازی جذاب را فراهم می کنند ، باشند. این یک روش عالی برای پنهان کردن شلوغی و افزایش فضای قابل استفاده در خانه است.

 

آیا حیوان خانگی خود را در نظر گرفته اید؟ باور کنید یا نکنید ، برخی از افراد در واقع مبلمان خود را با حیوانات خانگی خود مطابقت می دهند. آنها نمی خواهند هیچ عنصری درگیر شود. همچنین می توانید این کار را انجام دهید ، اگرچه ممکن است افزودن عناصر کوچک منطقی تر باشد. حیوان خانگی خود را به عضوی واضح از خانواده تبدیل کنید. نقاشی سگ و گربه احتمالاً کافی است. اما اگر می خواهید میز قهوه شما متناسب با کت آزمایشگاه مشکی شما باشد ، به دنبال آن بروید.

 

آیا طراحی داخلی موضوعی نیست که با آن احساس راحتی کنید؟ طراحی داخلی چیزی است که باید باعث شود در حال حاضر که این مقاله را خواندید ، احساس کنید که یک متخصص هستید. پیش بروید و خانه خود را مرتب کنید یا به افرادی که می خواهند با دانش شما از این مقاله به دست آوردند خانه خود را مرتب کنند ، پیشنهاداتی را ارائه دهید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,833
  • بازدید کلی : 8,506