loading...

فرش کاشان

در این نوع فرش ماشینی، با استفاده از روش های صنعتی، ظاهری کهنه و عتیقه به فرش ها داده شده و طرحی قدیمی به آنها داده می شود. فروشگاه فرشخونه با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با بهترین کیفیت و قیمت

دیجی فرش بازدید : 70 پنجشنبه 03 تیر 1400 نظرات (0)

در این نوع فرش ماشینی، با استفاده از روش های صنعتی، ظاهری کهنه و عتیقه به فرش ها داده شده و طرحی قدیمی به آنها داده می شود. فروشگاه فرشخونه با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فرش ماشینی، اقدام به ایجاد بستر آنلاین در کاشان و عرضه مستقیم فرش و دیگر محصولات به سراسر کشور نموده است. نمایندگی های زیادی وجود دارد که در زمینه فروش این گونه محصولات در حال فعالیت هستند. به ترتیبی که ذکر شد قیمت الیاف بالاتر می رود و از این رو قیمت فرش کهنه نما هم تغییر می کند. مجموعه عالی قاپو طرح های متنوعی از فرش های کهنه نما را ارائه داده و علاقه مندان به فرش های دستبافت می توانند از بین طرح های مختلف آن گزینه ای متناسب با سلیقه خود را خریداری نموده و فرشی با سبک و طرح فرش های دستبافت را در خانه خود داشته باشند. درکلام آخر به خریداران فرش توصیه میشود؛ اگر به فرش های دستبافت با طرح های سنتی ایرانی علاقه دارید، فرش وینتیج بهترین انتخاب برای دوست داران فرش های اصیل میباشد. برای تهیه لیست قیمت انواع فرش کهنه نما در بازار ایران می توان به مراکز فروش مراجعه کرد اما برای راحتی خریداران مراجعه به سایت های آنها نیز راه کار خوبی به نظر می رسد.

{فرش پتینه مشهد|فرش وینتیج ماشینی|فرش طرح کهنه نما}

فرش ماشینی وینتیج محصولی مدرن است که در شانه تراکم کمی از گره ها تولید می شود و به همین دلیل از نرمی و راحتی پاخور برخوردار می باشد . فرش کهنه نما که اصولاً به خاطر کیفیت و هم چنین قدمت و تاریخچه بسیار طولانی که دارند بسیار مورد توجه افراد می باشند، به طوری که کهنه بودن فرش ملاک ارزش بالای آن محسوب می شود و اصولاً باید راهنمای خرید فرش کهنه نما را به خوبی فرا گرفت و خاطر نشان می کنم فرش های کهنه باف را، از جمله قالی های دستباف قدمی میدانند، چرا که قالی های دستباف از ارزش بالایی برخوردار هستند و کیفیت بی نظیری دارند. این فرش نسبت به سایر فرش ها از تنوع بالایی برخوردار است و شما می توانید با توجه به ابعاد هر قسمت از خانه خود، آن را خریداری نمایید. تراکم آنها مانند دیگر فرشها میباشد و همان خصوصیاتی که در دیگر فرشهای ماشینی وجود دارد را میتوان در این فرش یافت چرا که عمل کلرینه کردن فرش وینتیج برای کهنه نمایی پس از بافت آن انجام میشود و این اتفاق شاید باعث میشود تا نسبت به دیگر فرشها عمر و دوام کمتری داشته باشد. عمدتاً به این خاطر که فرش کهنه نما می تواند طراحی خاص دکوراسیون را به شکل زیبا به وجود آورد، بسیار برای افراد حائز اهمیت است حتی به کاربردن بسیاری از تجهیزات آزمایشگاهی می تواند به راهنمای خرید فرش کهنه نما بسیار کمک کند ولی شما باتوجه به پاخور فرش شاید بتوانید نسبت به فرش کهنه نمای واقعی پی ببرید.

{فرش پتینه ۹ متری|فرش وینتیج دیجی کالا|فرش ماشینی کهنه نما}

«فرش محتشم کد 100625» پرفروش ترین فرش از مجموعه کهنه نمای محصولات محتشم است. بهتر است بدانید که نوع نخ و پود هرکدام می تواند از پنبه باشد که بدون شک پنبه یکی از ارزشمندترین الیاف های موجود برای فرش دستباف می باشد و همچنین تراکم موجود در فرش کهنه نمای کاشان با ظرافت و دقت بسیار بالایی کیفیت این فرش را به شدت تضمین می کند.، چرا که انواع فرش کهنه نمای کاشان با خاصیت شست و شوی ویژه ای که دارد میتواند به دوام و استقامت بالای این گونه فرش ها اشاره خاص و البته ویژه ای نیز داشته باشد. فرش های کهنه نما با استفاده از روش های خاص و سختی به نام دواشور کردن تهیه می شوند ، قبل از این روش این فرش ها با روش خاصی شستشو داده می شوند و سپس در روش دواشور کردن از موادی شیمیایی برای دواشور کردن فرش استفاده می شود و با استفاده از این روش الیاف فرش حالت صیقلی به خود می گیرد و سپس طبق روش هایی مثل آفتاب خوردن و سایر روش ها حالت کهنگی به فرش می دهند . فرش وینتیج ماشینی از جمله فرش های جدید در بازار می باشد. امروزه انواع مختلفی از فرش های ماشینی جود دارد و فرش وینتیج یکی از جدیدترین نوع های فرش ماشینی است.


فرش وینتیج یا فرش کهنه نما از جمله فرش هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرش وینتیج ماشینی است و با قیمت بسیار ارزان تر از فرش دستبافت عرضه می شود. یکی دیگر از روش هایی که برای کهنه کردن فرش مورد استفاده قرار می گرفت به کارگیری از محلول آب و خاکستر و چوبک بود. هر چه شانه فرش بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. فرش وینتیج مختص به ایران نیست و در کشورهای اروپایی نیز مشتریان زیادی دارد و در اصطلاح لاتین به آن وینتج نیز گفته می شود. در بازار ایران نوسانات اقتصادی زیادی وجود دارد که باعث تغییر قیمت ها به صورت روزانه می شود. قیمت فرش وینتیج به خاطر نوسانات اقتصادی جامعه به صورت روزانه و دقیقه ای تغییر می کند. فرش وینتیج از جمله فرش های ماشینی و مدرن به حساب می آید که دارای طرحهای سبک سنتی و بافت قدیمی اصیل ایرانی است. تفاوت چشم گیر دکوراسیون های مدرن با این فرش ماشینی با فضاهایی که از فرش های ساده و کلاسیک در آن ها استفاده می شود، در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب خواهد کرد. این فرش کهنه نما که هرکدام در شانه های مختلف موجود می باشند از جمله فرش های بسیار پر ارزش می باشند، و بهتر است راهنمای خرید فرش کهنه نما را نظر داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,835
  • بازدید کلی : 8,508