loading...

فرش کاشان

با طراحی داخلی اشتباه گرفته اید؟ این نکات می تواند کمک کند!  هیچ رازی نیست که طراحی داخلی موضوعی است که افراد بی شماری را مرعوب می کند. خیلی اوقات ، تنها چیزی که بین شما و یک خانه زیبا ایستاده ا

دیجی فرش بازدید : 52 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

با طراحی داخلی اشتباه گرفته اید؟ این نکات می تواند کمک کند!

 هیچ رازی نیست که طراحی داخلی موضوعی است که افراد بی شماری را مرعوب می کند. خیلی اوقات ، تنها چیزی که بین شما و یک خانه زیبا ایستاده است ، کمی دانش و قدردانی از تکنیک های طراحی است. ایده های موجود در این قطعه را در فضای زندگی خود به کار ببرید و به زودی خانه ای خواهید داشت که با زرق و برق خود تحت تأثیر دوستان و خانواده قرار می گیرد.

 

اگر فرزند دارید ، باید قبل از برنامه ریزی برای طراحی داخلی ، آنها را مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال ، شما احتمالاً می خواهید از قطعات مبلمان که دارای گوشه های بسیار تیز هستند دور شوید ، زیرا کودکان شما به راحتی می توانند بر روی آنها به خود آسیب برسانند. اگر بخواهید قطعاتی را خراب کنید که منجر به شکستن یا آسیب رساندن به فرزندان شما شود ، هدر خواهد داد.

 

هنگام انتخاب رنگ برای طراحی داخلی خود ، از رفتن با م fد پرهیز کنید. دیوارهای سبز زیتونی ممکن است روزگاری محبوب بوده باشند ، اما می تواند خانه شما را قدیمی کند. سراغ رنگهای خنثی بروید که بتوانند در برابر زمان مقاومت کنند. به این ترتیب احساس نمی کنید که هر ساله باید دوباره رنگ بزنید.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که شروع به بررسی مجله های طراحی کنید. مجله های زیادی وجود دارد که به شما در مورد چگونگی طراحی خانه و باغ خود آموزش می دهد و حتی نکات زیادی را به شما ارائه می دهند. آنها همچنین شما را در جریان آخرین روندهای سبک قرار می دهند.

 

هنگام طراحی فضاهای معاصر و مدرن ، بافت ها را با مواد موجود در اتاق ادغام کنید. اگر مبلمان و وسایل بر روی مواد صاف مانند شیشه ، پلاستیک های صاف ، فلز و چوب صیقلی سنگین هستند ، مقداری از مواد بافتی اضافه کنید تا جزئیاتی را به شما جلب کند که باعث جلب توجه و ایجاد فضای جالب تری شود.

 

به این فکر کنید که کودکان شما هنگام طراحی اتاقهایشان چه می خواهند. لازم به یادآوری است که کودکان چیزها را متفاوت از بزرگسالان می بینند. سعی کنید دسترسی به همه چیز بسیار آسان باشد. با قرار دادن خود در جای کودک ، اتاق را از خطرات احتمالی ایمن کنید.

 

در صورت انتخاب استخدام حرفه ای با طراح داخلی قرارداد دقیق داشته باشید. این به نفع هر دوی شما خواهد بود و اطمینان حاصل می کنید که در یک صفحه هستید ، بدون تعجب و هیچ گونه اضافه هزینه. به هر حال یک طراح داخلی خوب خواستار عقد قرارداد است ، بنابراین روش خوبی برای اثبات اینکه یک تاجر معتبر هستند ، می باشد.

 

با انتخاب یک نقطه کانونی می توانید طراحی های داخلی بسیار جالبی ایجاد کنید. نقطه کانونی شما می تواند یک منظره ، یک اثر هنری ، یک مبلمان اصلی یا یک وسیله مفید باشد. از بهم ریختگی در اطراف این نقطه مهم خودداری کنید و از این نقطه کانونی برای تعیین تم یا نقش و نگار برای کل اتاق استفاده کنید.

 

دیوار لهجه ای را امتحان کنید. اگر دیوارهای سفید شما را دیوانه می کند ، اما غرق در انتخاب رنگ هستید و می ترسید اشتباه کنید ، دیوار لهجه می تواند پاسخ شما باشد. با نقاشی فقط یک دیوار ، یک رنگ تیز به فضای خود اضافه می کنید بدون اینکه خطر غلبه بر آن وجود داشته باشد. این را روی دیوار پشت تخت ، زیر میله صبحانه یا حتی سقف امتحان کنید!

 

اگر همسری دارید که دوست دارد با دوستانش بنشیند و ورزش تماشا کند ، روی یک عثمانی سرمایه گذاری کنید. این دستگاه ها برای کاهش تنش در پاها در طول یک جلسه طولانی تماشای تلویزیون عالی هستند. سعی کنید عثمانی را با نیمکت اتاق سرگرمی خود هماهنگ کنید تا ظاهری فوق العاده داشته باشید.

 

طراحی داخلی ممکن است چیزی به نظر برسد که تسلط بر آن غیرممکن باشد. با این حال ، حقیقت این است که آموزش کلید حل هرگونه معمای طراحی است که با آن روبرو هستید. از اطلاعات مقاله بالا بهره ببرید و دیگر هرگز س questionال نمی کنید که با بسیاری از اتاقهای خانه خود چه کار کنید.

منبع: دیجی فرش 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 1,855
  • بازدید کلی : 8,528