loading...

فرش کاشان

مشاوره تزئینات داخلی ساختمان برای خانه شما!  لازم نیست طراحی داخلی یک پروسه طولانی و طاقت فرسا با برنامه ریزی مناسب و کمی اخلاق کاری باشد. چه بودجه لازم برای تعمیرات اساسی یک خانه را داشته باشید

دیجی فرش بازدید : 22 جمعه 19 دی 1399 نظرات (0)

مشاوره تزئینات داخلی ساختمان برای خانه شما!

 لازم نیست طراحی داخلی یک پروسه طولانی و طاقت فرسا با برنامه ریزی مناسب و کمی اخلاق کاری باشد. چه بودجه لازم برای تعمیرات اساسی یک خانه را داشته باشید و چه بخواهید عناصر موجود در یک اتاق را دوباره طراحی کنید ، می توانید نکات موجود در این مقاله را برای کمک به آنها استفاده کنید!

 

پروژه طراحی داخلی خود را با یک تابلوی روحیه شروع کنید. تابلوی حالات یک صفحه مقوایی بزرگ است که ایده های مختلفی برای اتاقی که روی آن چسبانده شده و روی آن نوشته شده است ، دارد. می توانید از مجلات ، آنلاین و از نمایش های تلویزیونی ایده بگیرید. این تابلو بصری از سبک شما را به شما ارائه می دهد و به شما در طراحی اتاقی متناسب با سلیقه شما کمک می کند.

 

مشخص کنید که می خواهید نقطه کانونی اتاق چگونه باشد. این یکی از مواردی است که اتاق در مرکز آن قرار دارد. این می تواند یک پنجره ، میز تحریر ، یک قطعه از آثار هنری باشد - هر آنچه دوست دارید باشد. وقتی دانستید که نقطه کانونی شما چیست ، می توانید اتاق را طوری مرتب کنید که از آن نقطه کانونی تعریف کند.

 

هر وقت رنگ اتاقی را برای اتاقی انتخاب می کنید که نور طبیعی زیادی در آن وجود ندارد ، انتخاب رنگ های روشن و طبیعی تر عاقلانه است. یک دیوار با رنگ روشن تر ، فضای اتاق را به طور مساوی تری توزیع می کند ، با توجه به اینکه اتاق از رنگ روشن و تیره استفاده می کنید.

 

هنگام طراحی فضاهای معاصر و مدرن ، بافت ها را با مواد موجود در اتاق ادغام کنید. اگر مبلمان و وسایل بر روی مواد صاف مانند شیشه ، پلاستیک های صاف ، فلز و چوب صیقلی سنگین هستند ، مقداری از مواد بافتی اضافه کنید تا جزئیاتی را به شما جلب کند که باعث جلب توجه و ایجاد فضای جالب تری می شود.

 

اطمینان حاصل کنید که تمام فضای ذخیره سازی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. اگر همه جا آشفته باشد هرگز اتاقی نخواهید یافت که به نظر برسد از یک مجله بیرون آمده است. به دنبال ظروف جذاب باشید که با پارچه ای متناسب با بقیه اتاق باشد. وقتی فضای ذخیره سازی را بخشی از طراحی خود قرار می دهید ، به راحتی می توانید یک اتاق را افسانه نشان دهید.

 

قبل از رنگ آمیزی دیوار یاد بگیرید که چگونه دیوار را نقاشی کنید. این ممکن است به نظر عقل سلیم برسد ، اما اگر شما از کیفیت رنگ خود ، نحوه استفاده صحیح از آن و میزان نیاز آگاه نیستید ، می توانید یک خرابکاری ایجاد کنید یا هزینه زیادی از دست بدهید. سعی کنید برای برخی از اشاره گرها در مورد تکنیک ها و انواع رنگ به یک فروشگاه لوازم خانگی بروید.

 

اگر می خواهید فضای داخلی خانه خود را دوباره طراحی کنید ، باید روند فعلی را بررسی کنید. شما هرگز نمی خواهید کسی باشید که به نظر می رسد در گذشته و به خصوص دهه 70 با آن کاغذ دیواری قدیمی و چسبناک زندگی می کرده است. به اطراف خود نگاه کنید و متوجه شوید که افراد دیگری که می شناسید در حال حاضر در حال تزئین خانه خود هستند.

چیزهای کوچک را فراموش نکنید. با انتخاب چند ویژگی کوچک از یک اتاق برای تغییر ، می توانید یک بیانیه بزرگ طراحی کنید. به عنوان مثال ، می توان با انتخاب و هماهنگی عناصر مانند سخت افزار ، وسایل روشنایی یا درمان پنجره ، یک موضوع تزئینی یکپارچه ایجاد کرد.

 

هنگامی که برای تزئین یک اتاق آماده می شوید ، هدف آن را با دقت در نظر بگیرید. تعداد افرادی را که به یک باره در اتاق خواهید داشت و فقط آنچه را که می خواهند در آن انجام دهند در نظر بگیرید. هنگام برنامه ریزی مناطق زندگی خود ، دوستان و خانواده ای را که مرتباً به آنجا می آیند در نظر بگیرید. اتاق خواب شما باید فقط با فکر شما و همسرتان باشد.

 

از ارائه هرگونه گرایش طراحی که در حال حاضر محبوب است خودداری کنید. این روندها غالباً گران هستند و خیلی زود از مد خارج می شوند. با چیزی بی انتها بروید که فکر می کنید خوب به نظر می رسد. اجازه ندهید که آنچه روندهای فعلی می گویند خوب است ، بر چگونگی ظاهر مکان شما تأثیر بگذارد. دنبال قلب خود باشید ، نه یک مجله مرسوم ، مد روز.

 

طرح اتاقی را که می خواهید دوباره تزئین کنید ، ترسیم کرده و فضای خود را به دقت اندازه بگیرید. این اطلاعات مهمی است که باید هنگام خرید وسایل و وسایل دیگر با خود ببرید. اگر اندازه گیری دقیق نداشته باشید ، ممکن است در نهایت مبلمان بخرید که در فضای شما نمی گنجد.

 

به جای جای کشوها و کابینت های اتاق خواب و آشپزخانه ، دستگیره ها و دستگیره های جدید تهیه کنید. فقط یک اشاره نقره روی یک دسته یا یک دستگیره روشن و روشن می تواند قطعات قدیمی را دوباره زنده کند. به فضای مورد نظر خود فکر کنید و متناسب با آن قطعات کوچک را انتخاب کنید. نیازی به صرف هزینه های زیادی نخواهید بود و همچنان شاهد پیشرفت خواهید بود.

 

آیا اتاقی که قصد تزئین آن را دارید شومینه دارد؟ در این صورت ، مهم است که شما منطقه را به درستی تزئین کنید. این کار را می توان با قرار دادن صحیح همه اشیا on روی گوشته انجام داد تا متعادل شوند. مانتو نامتعادل می تواند بر کل ظاهر و احساس اتاق تأثیر بگذارد.

 

کسانی که به دنبال طراحی اتاق در خانه خود هستند باید در این مورد هوشمند باشند. با هر وسیله ای که می خواهید اتاق خود را تزئین کنید ، نباید عملکرد اتاق را از بین برد. به عنوان مثال ، یک قطعه بزرگ را در منطقه ای که در آن ترافیک زیادی وجود دارد ، قرار ندهید.

 

کابینت های بیشتری نصب کنید. تقریباً در هر اتاق می توان کابینت ها را کار کرد. آنها یک وسیله مفید برای استفاده در اطراف خانه هستند. فضای بیشتر کابینت باعث کاهش فضای نامناسب می شود و برخلاف فضای قفسه بیشتر ، وسایل شما را از دید دور می کند. فضای ذخیره سازی بیشتر همیشه یک چیز مفید است.

 

رنگ آمیزی یک اتاق و حرکت در اطراف برخی از مبلمان می تواند کمک زیادی به طراحی داخلی کند. اگر از تخیل استفاده کنید و سعی کنید قبل از شروع خرید برنامه ریزی کنید ، می توانید نگرش کاملاً متفاوتی ایجاد کنید. نکات موجود در این مقاله را برای داشتن خانه ای که به آن افتخار می کنید به خاطر بسپارید!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,863
  • بازدید کلی : 8,536