loading...

فرش کاشان

با این نکات خانه خود را سریعتر نوسازی کنید!  انجام بهسازی های منزل خود لازم نیست که طاقت فرسا باشد ، اما افرادی که در زمینه بازسازی ، تعمیر و بهسازی منازل خود تجربه دارند می دانند که با چند نکته

دیجی فرش بازدید : 18 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

با این نکات خانه خود را سریعتر نوسازی کنید!

 انجام بهسازی های منزل خود لازم نیست که طاقت فرسا باشد ، اما افرادی که در زمینه بازسازی ، تعمیر و بهسازی منازل خود تجربه دارند می دانند که با چند نکته و ترفند ساده می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. اگر به فکر بهبودی جدید در خانه هستید ، نکات زیر را بخاطر داشته باشید تا مطمئن شوید همه چیز درست پیش می رود و مشکلی پیش نمی آید.

 

یک روش آسان و مقرون به صرفه برای ساخت خانه ، رنگ آمیزی فضای داخلی است. برای تخمین میزان رنگ مورد نیاز ، باید متر مربع دیوارها را محاسبه کنید. به سادگی طول دیوار را در ارتفاع آن ضرب کنید. یک گالن رنگ تقریباً 350 فوت مربع را پوشش می دهد. به خاطر داشته باشید که بسته به اینکه از چه رنگی استفاده می کنید ، ممکن است به دو لایه رنگ نیاز داشته باشید.

 

یک لوازم جانبی خوب برای هر خانه ، یک حصار زیبا ساخته شده است. اگر خانه شما فاقد حصار است ، ممکن است تصمیم بگیرید زمان ساختن یک دیوار است. نرده ها تقریباً در مورد هر خانه ای زیبا به نظر می رسند و می توانند به بالا رفتن ارزش املاک خانه شما کمک کنند. همچنین می توانید کمی امنیت بیشتری احساس کنید ، زیرا داشتن حصار به شما کمک می کند تا غریبه های تصادفی از مال شما دور شوند.

 

اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید تصاویر را روی دیوار خود سازماندهی کنید ، یک راه حل ساده و م toثر برای مشکلات شما وجود دارد. برخی از راه راه های ضخیم متضاد را به صورت مورب پایین دیوار خود نقاشی کنید. سپس تصاویر خود را در نوارهای ضخیم در قاب آنها مرتب کنید. این تعریف به دیوارهای شما و همچنین سازماندهی برای قاب های شما می افزاید.

 

برای پروژه بعدی خانه سازی خود روی روشنایی بیرونی تمرکز کنید. نصب ردیاب حرکتی در فضای باز انتخاب خوبی است. حسگر اطمینان می دهد که چراغ فقط در صورت نیاز روشن می شود. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه قبوض انرژی می شود ، بلکه ردیاب حرکتی نیز از ویژگی های امنیتی خوبی است. اگر کسی در اطراف اموال شما قدم بزند ، به شما هشدار می دهد.

 

مهم این است که در یک پروژه بهسازی منزل از پایین به بالا کار کنید. این رویکرد کاملاً مخالف آن چیزی است که شما برای بسیاری از پروژه های دیگر در پیش می گیرید ، اما آشفتگی بیشتری در بهبود خانه وجود دارد. مطابق نظمی که می خواهید پروژه هایتان به اتمام برسد ، اطمینان حاصل کنید.

 

مرزهای کاغذ دیواری دیگر مانند گذشته محبوب نیستند. با این وجود می توانید بدون آنها طرح های زیبایی به دیوار خود اضافه کنید. برخی از استنسیل ها را در فروشگاه صنایع دستی محلی خود با موضوعی متناسب با دکوراسیون منزل خود بخرید و آنها را در یک خط روی دیوار خود نقاشی کنید ، جایی که به طور معمول مرز کاغذ دیواری می رود. این یک جلوه بصری خوب را ایجاد می کند تا چشمان شما در اتاق دنبال کند.

 

با انجام مراحل زیر می توانید تمیز کردن دستگاه پاک کن را انجام دهید. رد کن خود را تا نیمه با آب داغ پر کنید و چندین قطره مایع ظرفشویی داخل آن اضافه کنید. دو یا سه قاشق غذاخوری سرکه و یک فنجان برنج خام (نوع آن مهم نیست) اضافه کنید. معجون را در ظرفشویی خود بچرخانید تا تمیز شود. در حالی که مایع را می چرخانید ، برنج به شما کمک می کند تا آلودگی اضافی از بین برود.

 

اگر می خواهید جواهرات خود را به نمایش بگذارید ، می توانید از یک کت صاف استفاده کنید. هیچ جواهری را که ارزش زیادی دارد ، آویزان نکنید. یک نمایشگر جواهرات به شما کمک می کند تا درگیر مجموعه هایتان نشوید. تعداد کمی از جواهرات را که بیشتر می پوشید در جلو و نزدیک خود نگه دارید.

 

در هنگام ایجاد پیشرفت ، ثانیه ای را در نظر بگیرید تا روی ایوان خود تمرکز کنید. یک ایوان برای عموم بسیار دیدنی است و اولین احساس ماندگاری را به میهمانانی که از خانه شما بازدید می کنند ، می دهد. هرگونه آشغال پراکنده را بردارید ، یک لاک لاک الکلی تازه به آن اضافه کنید و سعی کنید جلوه های کمی مانند مبلمان ، گل و نور را اضافه کنید. این چیزها به یک خانه ارزش می بخشد.

 

اگر قصد دارید یک پروژه بهسازی منزل انجام دهید که شامل خاموش کردن آب یا برداشتن وسایل لوله کشی باشد ، در صورت متوقف شدن اوضاع ، تنظیمات دیگری را انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر تحویل دستگاه جدید متوقف شود ، نمی خواهید آخر هفته خانواده تان بدون ظرفشویی یا توالت گیر کنند.

 

برای بالا بردن ارزش خانه خود بدون صرف هزینه زیاد ، زمانی را برای تعویض وسایل برقی خود اختصاص دهید. وسایل روشنایی یکی از اولین مواردی است که توجه خریدار را به خود جلب می کند و یک فرد مروج و مروج می تواند نظر آنها را درباره کل اتاق تغییر دهد. لامپ ارزان قیمت جدید باعث می شود اتاق احساس طراوت و جدیدی داشته باشد.

 

اگر استخر شنا در زمین یا زمین دارید ، پول اضافی را برای ساخت یک حصار محفظه دار و ایمن در اطراف محیط استخر سرمایه گذاری کنید. این باعث افزایش ارزش خانه شما می شود ، اما مهمترین عملکرد آن جلوگیری از سرگردان شدن بیش از حد کودکان یا حیوانات خانگی به استخر و خطر سقوط یا غرق شدن تصادفی است.

 

این نکات ساده باید به شما کمک کند برخی از دیدگاه های جدید در مورد بهبود خانه را مشاهده کنید ، که باعث می شود شما در مورد کارایی و کارکردن در خانه خود فکر خلاقانه کنید. یادگیری تفکر هوشمندانه در مورد چگونگی پیشرفت ، با کسب تجربه و مقابله با مشاغل پیچیده تر در زمینه بهبود منزل ، مهارت ارزشمندی خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 1,986
  • بازدید کلی : 8,659