loading...

فرش کاشان

مشاوره های عالی برای انجام یک کار شگفت انگیز درباره بهسازی خانه  این که آیا می خواهید یک عرشه به خانه خود اضافه کنید یا یاد بگیرید که چگونه آن روش تکمیل مصنوعی را که در سایت های اینترنتی دیده ای

دیجی فرش بازدید : 16 چهارشنبه 17 دی 1399 نظرات (0)

مشاوره های عالی برای انجام یک کار شگفت انگیز درباره بهسازی خانه

 این که آیا می خواهید یک عرشه به خانه خود اضافه کنید یا یاد بگیرید که چگونه آن روش تکمیل مصنوعی را که در سایت های اینترنتی دیده اید انجام دهید ، این مقاله به شما نکات و نشانه هایی در مورد کارهایی که می توانید در خانه خود انجام دهید برای شخصی تر بودن و خانه ای که می توانید انجام دهید. افتخار کن چون خودت این کار را کردی؟

 

اطمینان حاصل کنید که مراقب انواع پیمانکاران هستید. شما می خواهید مطمئن شوید که پیش از این که یک پیمانکار با شهرت خوب و همچنین یک قیمت مقرون به صرفه داشته باشید ، می توانید خانه خود را بهبود ببخشید. شما نمی خواهید در پرداخت قبضی که توانایی پرداخت آن را ندارید یا پروژه ای که نیمه تمام است گیر بیفتید زیرا پیمانکار تصمیم گرفت که دیگر از نیمه پروژه عبور کند.

 

در مورد نوسازی منزل ، مطمئن باشید که حداقل از سه پیمانکار مختلف قیمت دریافت می کنید. این مهم است زیرا قیمت ها ممکن است بسیار متفاوت باشند ، همچنین کیفیت کار نیز ممکن است متفاوت باشد. با نشستن با پیمانکار و گفتگو درباره کل برنامه خود احساس خوبی نسبت به پیمانکار خود پیدا کنید.

 

آیا به دنبال راهی برای بهبود خانه خود هستید؟ به جای استخدام یک طراح داخلی برای تزئین خانه خود ، مجلات و کتابهای دکوراسیون منزل را بخرید تا از آنها به عنوان الهام استفاده کنید. به خودتان کمی وقت بدهید تا یاد بگیرید. برخی از عناصر طراحی را از تصاویری که می بینید بگیرید و از ایده های دیگران برای جرقه خلاقیت خود استفاده کنید. در عوض پولی را که برای یک طراح داخلی خرج می کنید برای خرید مبلمان و لوازم جانبی خود خرج کنید.

 

با ساخت کیسه های گلدانی مخصوص خود ، بوی معطر و شاداب خانه خود را حفظ کنید. مقداری کیف ارگنزی جواهر بخرید و آنها را با گلدانهای خریداری شده فروشگاه پر کنید. برای تقویت رایحه ، مقداری روغن آروماتراپی در آن بریزید. آنها را در مناطق مختلف خانه خود نمایش دهید تا محیطی خوب و معطر ایجاد شود.

 

حتی اگر زیاد از شومینه خود استفاده نمی کنید ، مهم است که دودکش خود را به طور منظم توسط یک متخصص بازرسی و تمیز کنید. سوزاندن چوب باعث تجمع کوروزوت می شود و این می تواند منجر به آتش سوزی دودکش شود. از سوزاندن چوب های چوبی مانند کاج خودداری کنید تا بعد از تمیز کردن ، کراوزوت تحت کنترل باشد.

 

اگر پول دارید پس باید سعی کنید یک مجموعه مستر به خانه خود اضافه کنید. در حالی که داشتن یک اتاق خواب بزرگ خوب بسیار خوب است ، اما اگر اتاق خواب شامل حمام و / یا یک مکان نشیمن باشد ، در هنگام فروش مجدد بسیار چشمگیر است. اکثر خریداران متمایل به خانه هایی هستند که دارای سوئیت های اصلی هستند.

 

زیرزمین ها معمولاً نور طبیعی کمی دارند. حتماً طرح چیدمان نور مصنوعی داشته باشید تا زیرزمین شما قابل زندگی باشد. اگر زیرزمین شما به خوبی برنامه ریزی شده باشد ، ممکن است دیوارهای بلندتری داشته باشد. در این صورت می توانید پنجره ها را در زیرزمین خود نصب کنید تا نور طبیعی به شما وارد شود.

 

اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید اما نیاز به هزینه کمتری دارید ، استفاده از کفپوش و میزهای لمینت را در نظر بگیرید. این گزینه های مصنوعی به طور کلی قیمت بسیار کمتری نسبت به چوب ، کاشی یا سنگ دارند. همچنین مراقبت از آنها آسان تر است. بسیاری از این محصولات برای تقلید دقیق از محصولات طبیعی طراحی شده اند ، به طوری که تفاوت فقط در بازرسی دقیق قابل مشاهده است.

 

برای ایجاد احساس جدید بودن درها ، دستگیره های درب خود را تعویض کنید. در حالی که خرید درب جدید می تواند بسیار پرهزینه باشد ، دستگیره های درب جدید با هزینه بسیار کمی در دسترس هستند. یک دستگیره تمیز و با ظاهر جدید می تواند ظاهر کل درب شما را تغییر دهد. سعی کنید دستگیره در را انتخاب کنید که سبک خانه شما را تحسین کند.

 

اگر در خانه ای زندگی می کنید که قبل از سال 1990 ساخته شده است ، در نظر داشته باشید که اتاق زیر شیروانی خود را با مواد جدیدتر و کف کم مصرف عایق بندی کنید. فناوری جدید عایق بندی خانه با کاهش کارایی کلی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در کمتر از یک سال می تواند صدها دلار در شما صرفه جویی کند.

 

با آن روبرو شوید - هرکسی برای ظروف خود به ده کابینت نیاز ندارد. اگر آشپزخانه کوچک شما به فضای اضافی نیاز دارد ، ردیف بالای کابینت ها را حذف کنید. با این کار فضای دیوار برای کارهای هنری یا دیوار پوش تزئینی آزاد می شود و فضای بیشتری برای خلاقیت در سطوح آشپزی به شما می دهد.

 

اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع هرگونه بهبود در خانه خود بودجه واقع بینانه تهیه کرده اید و تمام تلاش خود را می کنید تا به بودجه پایبند باشید. در حالی که عوامل زیادی وجود دارد که می تواند هزینه ها را کمی بیش از حد انتظار هزینه کند ، شما نباید هزاران دلار بیشتر از توان خود هزینه کنید.

 

با انجام مجدد مسیر اتومبیلرانی خود با روش جدیدی برای روکار کردن و یا به سادگی انجام مجدد سطح رویی موجود ، یک کار عالی برای بهبود خانه است که باعث می شود خانه شما بهتر جلوه کند. شما نه تنها می توانید خانه خود را تحسین کنید ، بلکه همه افراد محله نیز تحسین خواهند کرد.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید در اطراف خانه خود ، چه در داخل و چه در خارج ، انجام دهید که مهر شخصی شما را بر روی آن قرار می دهد. نیازی نیست که یک تغییر اساسی باشد ، زیرا اگر به درستی و استراتژیک انجام شود ، کوچکترین چیزها نیز می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 1,897
  • بازدید کلی : 8,570