loading...

فرش کاشان

با این نکات فرش های خود را مانند قبل به شکل نو نشان بدهید!  تمیز کردن فرش کار ساده ای نیست و یافتن یک شرکت مناسب برای انجام آن برای شما مهم است. در این مقاله نکات زیادی در مورد تمیز کردن فرش ارا

دیجی فرش بازدید : 23 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

با این نکات فرش های خود را مانند قبل به شکل نو نشان بدهید!

 تمیز کردن فرش کار ساده ای نیست و یافتن یک شرکت مناسب برای انجام آن برای شما مهم است. در این مقاله نکات زیادی در مورد تمیز کردن فرش ارائه شده است. به خواندن ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که هنگام مقایسه فرش های مختلف فرش از این نکات استفاده می کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که حداقل هر سال یکبار یک تمیز کننده حرفه ای برای فرش خود تهیه می کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که تمام آلودگی ، آلودگی و باکتری هایی که در برجستگی فرش قرار دارند و شما قادر به تمیز کردن آنها نیست ، دریافت می کنید. بعد از تمیزکاری حرفه ای ، فرش شما بسیار زیبا به نظر می رسد انگار که تازه آن را خریداری کرده اید. 

بیشتر شرکت های شستشوی فرش چندین سرویس دیگر نیز ارائه می دهند. بسیاری از اوقات آنها در زمینه تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی نیز تخصص دارند ، بنابراین بهتر است در این مورد سال کنید. حتی ممکن است مکانی را که مخصوص روفرشی و نظافت فرش است ، قرار دهید.

 

قیمت درمان فرش خود را با محلول دفع لکه ها دریافت کنید. متداول ترین محصول مورد استفاده به نام Scotch Guard نامیده می شود ، اما محصولات دیگری نیز وجود دارند که بسیار عالی عمل می کنند. این نوع محصول می تواند یک لایه محافظتی روی فرش شما بگذارد و از نفوذ لکه ها به شرطی که بلافاصله آن را خیس کنید ، جلوگیری می کند.

 

اگر می خواهید ظاهر و کیفیت فرش خود را حفظ کنید باید هنگام ایجاد لکه ها مقابله کنید. هرچه بیشتر بنشینند ، بیرون بردن آنها دشوارتر خواهد بود. یک محلول قابل اعتماد برای تمیز کردن فرش در دست داشته باشید تا در معرض خطر باقی ماندن لکه ای برای زندگی فرش نباشید.

 

قدم اول در استخدام دستگاه شستشوی فرش انتخاب نوع مورد نظر شماست. به عنوان مثال ، شرکتهایی هستند که بخار را تمیز می کنند ، شرکتهایی که از مواد شیمیایی مرطوب استفاده می کنند و حتی بیشتر که از مواد شیمیایی خشک استفاده می کنند. شما باید در مورد هر نوع تحقیق کنید و آن را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

ضمانت خدمات فرش را که استخدام می کنید بررسی کنید. اگر هیچ تضمینی از طرف شرکت ارائه نشده است ، یک شرکت دیگر برای کار پیدا کنید. اگر از کار یک شرکت راضی نیستید ، به آنها فرصت دهید ضمانت خود را انجام دهند. اگر بار دوم هنوز راضی نیستید ، پول خود را پس بگیرید.

 

اطمینان حاصل کنید که هر قالی شویی که استفاده می کنید دارای گواهی نامه IICRC است. ICRC یک سازمان صدور گواهینامه در سراسر جهان است و داشتن گواهینامه احتمالاً نشانه صلاحیت اساسی است. به خصوص اگر ضمانتی روی فرش شما وجود داشته باشد ، باید کسی را داشته باشید که بداند چه کاری انجام می دهد. اگر آنها این گواهینامه را نداشته باشند ، تولید کننده ضمانت می کند.

 

هر شرکتی روش خاص خود را در نظافت فرش دارد. یکی از روش های ارائه شده توسط بسیاری از شرکت ها تمیز کردن پد جاذب نام دارد. دستگاه مورد استفاده شبیه واکس کف بزرگ است. پد های جاذب در حال چرخش ، لکه ها ، میکروب ها ، کپک و خاک فرش های زیر آنها را خیس می کند.

 

برای از بین بردن بوی فرش می توانید یک قالیشویی استخدام کنید. وقتی کسی روی آن راه نمی رود فقط جوش شیرین را به آرامی در سراسر خانه خود بپاشید. بگذارید چند ساعت بماند ، سپس جارو برقی بکشید. این باید به از بین بردن هرگونه بوی بد کمک کند.

 

حتی اگر خودتان تمیز نگه داشتن فرش خود باشید ، یک بخار شویی منظم فواید خود را دارد. تمیز کردن فرش شما با بخار بیشتر از بسیاری از روش ها مانند تمیز کردن با دست آن را تمیز می کند. همچنین باکتری هایی را که در الیاف فرش قرار دارند از بین می برد. با این کار بوی فرش از بین می رود.

 

قبل از استخدام پاک کننده ، مشخص کنید که از چه مواد شیمیایی برای تمیز کردن استفاده می شود. اگر کودکان کوچک یا حیوانات خانگی دارید ، قرار گرفتن در معرض پاک کننده ها حتی می تواند ناراحت کننده و مضر باشد. برای پاک کننده استفاده از مواد شیمیایی ایمن و مورد تأیید و تمیز کردن سریع و کارآمد فرش برای کاهش مواجهه مهم است.

 

اگر آنها را مالش دهید ، لکه های بیشتری در فرش شما فرو می روند. درعوض ، لک را امتحان کنید و سپس یک محصول تمیز کننده قرار دهید. از شرکت بخواهید که بخاطر از بین بردن کامل لکه ها از بخار شوی استفاده کند.

 

همانطور که اکنون مشاهده کردید ، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب شرکت شستشوی فرش به آنها توجه داشته باشید. اطلاعات عمیقی که به تازگی خوانده اید باید اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهد تا از نحوه کار دستگاه های فرش استفاده کنید. برای استخدام یک شرکت عالی تمیز کننده فرش برای رفع نیازهای تمیز کردن فرش ، به توصیه های ارائه شده در اینجا عمل کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 1,988
  • بازدید کلی : 8,661