loading...

فرش کاشان

انتخاب طرح و نقش فرش ماشینی به سبک دکوراسیون، طرح کاغذ دیواری اتاق هایتان، مبلمان و پرده ها و سایر وسایل بستگی دارد. البته استفاده از فرش های سنتی در کنار دکوراسیون مدرن می تواند جذاب باشد ولی قطعاً

دیجی فرش بازدید : 52 جمعه 27 تیر 1399 نظرات (0)

انتخاب طرح و نقش فرش ماشینی به سبک دکوراسیون، طرح کاغذ دیواری اتاق هایتان، مبلمان و پرده ها و سایر وسایل بستگی دارد.

البته استفاده از فرش های سنتی در کنار دکوراسیون مدرن می تواند جذاب باشد ولی قطعاً دکوراسیون مدرن برای هارمونی المانهای طراحی، نیاز به فرش ماشینی مدرن و فانتزی دارند.

خیلی از خانم ها و آقایان باسلیقه به دنبال خرید یک فرش خاص، شیک و لاچکری و از همه مهم تر جدید و به روز هستند که با خرید فرش مدرن کاشان می توانند به خواسته شان برسند.

 

خرید فرش مدرن ماشینی

چه نوع فرشی ( فرش سنتی یا فرش مدرن ماشینی ) برای کدام قسمت از منزلتان مناسب است؟

این سوالی است که خیلی از افراد هنگام خرید فرش ماشینی در ذهن دارند. به همین دلیل خیلی وقتها در هنگام خرید فرش مدرن ماشینی یا فرش سنتی دچار سردرگمی می شوند و فرآیند انتخاب و خرید فرش برایشان سخت می شود.

ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که برای جای جای منزلتان چه فرشی باید بخرید.

 

خرید فرش ماشینی مدرن

4 نکته طلایی در مورد خرید فرش مدرن ماشینی 

نکته اول: ابعاد فرش مهم است. 

لازم نیست حتما تمام فضای خانه را کیپ تا کیپ با فرش بپوشانید. اتفاقا یکی از جذابیت های دکوراسیون داشتن فضایی خالی بین لبه فرش با دیوار است .

بنابراین قشنگ تر است که فرش را در ابعاد و اندازه ای انتخاب کنید که کمی از ابعاد اتاق کوچک تر باشد.

اینکار علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق، در تمیز کردن زیر فرش هم تاثیر دارد. خیلی وقت ها زیر فرش آشغال جمع می شود که اگر سایز فرش کوچک تر از فضا باشد، به راحتی می توان قالی را جابجا کرد و زیر آن را جارو کشید.

 

فرش فانتزی آشپزخانه

نکته دوم: کدام فرش مدرن ماشینی برای آشپزخانه مناسب است؟

فرش های مدرن با نخ خاب بلند ( فرش مدرن شگی ) برای آشپزخانه مناسب نیست. در آشپزخانه به دلیل ریختن انواع مواد غذایی، برنج و نون و ... روی فرش و داخل پرزها سبب می شود پرزهای فرش محل مناسبی برای رشد میکروب ها باشد. 

فرش آشپزخانه باید پرزهایش کوتاه باشد تا به راحتی با یکبار کشیدن جارو ، آشغال ها جمع شود.

فرش آشپزخانه نباید سنگین باشد بلکه باید سبک باشد تا در صورت کثیف شدن بتوان به راحتی آن را شست.

همچنین فرش گرانقیمت برای آشپزخانه مناسب نیست. فرش باید ارزان باشد تا در صورت سوختگی و کثیفی بتوان آن را به راحتی عوض کرد.

از میان فرش های ماشینی مدرن ، گلیم فرش بهترین گزینه برای آشپزخانه است.

 

فرش فانتزی اتاق خواب

نکته سوم: چه فرش ماشینی لوکس برای اتاق خواب مناسب است؟

فرش مدرن و فانتزی هم برای اتاق خواب کودکان و هم اتاق خواب بزرگسالان مناسب است.

برای اتاق خواب که چندان پررفت و آمد نیست می توانید فرش های پرز بلند و یا فرش با جنس لطیف و از طیف رنگ های شاد و روشن  استفاده کنید.

فرش مدرن و فانتزی شنل و شگی ، فرش مدرن سه بعدی ، فرش ماشینی مدرن ترک برای اتاق خواب گزینه خوبی هستند.

 

فرش فانتزی پذیرایی

نکته چهارم: برای اتاق نشیمن ، پذیرایی و هال چه فرش لاکچری ماشینی مناسب است؟

اصولا برای اتاق نشیمن و پذیرایی فرش ماشینی مدرن فانتزی انتخاب خوبی نیست.

معمولا در اتاق های پذیرایی از مبلمان های سنگین تر و رسمی تر استفاده می کنند و به همین دلیل برای حفظ هماهنگی و هارمونی میان اجزای دکوراسیون باید از فرش های سنتی و کلاسیک استفاده کنید.

مبلمان سلطنتی با فرش ماشینی کلاسیک و سنتی جلوه زیبایی به اتاق شما می دهد و استفاده از فرش  ماشینی فانتزی دید و جلوه دکوراسیون شما از بین می برد.

اگر در اتاق نشیمن خود مبلمان فانتزی یا مبل راحتی دارید، می توانید از فرش فانتزی مدرن استفاده کنید تا یک هارمونی جذاب و بی نظیر ایجاد کنید و از دید مهمان هایتان دکوراسیون منزل شما شگفت انگیز به نظر برسد.

اگر شما قصد دارید در اتاق پذیرایی تان از فرش مدرن ماشینی استفاده کنید بهتر است از فرش های فانتزی با طرح و رنگ های سنگین استفاده کنید و طرح های غیر معمول با رنگ های تند و جیغ بپرهیزید.

به طور کلی فرش ماشینی مدرن و شیک در دکوراسیون پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب ها می تواند با استفاده از خلاقیت و نوآوری یک هارمونی چشم نواز را پدید آورد.

 

خرید فرش مدرن ماشینی

در میان انواع فرش ماشینی لاچکری فرش مدرن کاشان یک مدل جدید و خاص است که طراحی متفاوت و رنگ های زیبا و جذاب آن موجب شده در داخل و خارج از کشور خریداران زیادی داشته باشد.

به دلیل اینکه فرش مدرن کاشان از انواع بسیار زیادی برخوردارند و قرار گرفتن همه رنگ بندی ها و طرح‌های مختلف در یک فروشگاه فرش ماشینی بعید است، خرید اینترنتی فرش مدرن بهترین گزینه است.

در خریدهای اینترنتی فرش های مدرن بسیار محبوب هستند و حجم فروش بالایی دارند.

اگر قصد خرید فرش مدرن کاشان را دارید، می توانید جدیدترین مدل های فرش لوکس کاشان را از فروشگاه آنلاین « دیجی فرش » خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی معتبر و بزرگ « دیجی فرش » به دلیل داشتن تنوع بسیار زیاد مخصوصا در فرش های مدرن و فانتزی خرید را برای مشتریان عزیز بسیار راحت و لذت بخش کرده است.

 

خرید فرش مدرن کاشان

فرش مدرن کاشان شامل محصولاتی مثل فرش مدرن ترکیه ای ، فرش مدرن سه بعدی ، فرش مدرن بزرگمهر ، فرش پتینه ، فرش خشتی مدرن ، فرش شنل کاشان ، فرش شگی کاشان ، گلیم ، گبه و ... می باشد که با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود می توانید اقدام به خرید هر یک از فرش های مدرن و فانتزی کنید.

شما می توانید مدرن ترین فرش ماشینی با طرح های بی نظیر و خاص را در فروشگاه اینترنتی فرش « دیجی فرش » مشاهده و خریداری کنید. 

 

خرید فرش ماشینی مدرن

نخ و الیاف به کار رفته در فرش مدرن کاشان از الیاف خارجی با کیفیت و مرغوب هستند که استفاده از آنها سبب شده فرش های مدرن با کیفیتی در کارخانه های فرش ماشینی کاشان تولید و عرضه شود.

توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام برای خرید فرش مدرن کاشان ، ابتدا دکوراسیون خود را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در فروشگاه اینترنتی دیجی فرش در دسته محصولات فرش مدرن را انتخاب کنید و از قسمت فرش های مدرن انواع طرح ها و رنگ ها را مشاهده و فرش ماشینی فانتزی دلخواهتان را خریداری کنید.

 

قیمت فرش مدرن کاشان

فرش مدرن و فانتزی نسبت به فرش سنتی قیمت کمتری دارد اما گاهی باز هم قیمت فرش ماشینی مدرن یکی از دغدغه های افراد است. 

خیلی از افراد به دنبال خرید فرش مدرن کاشان باکیفیت بالا اما قیمت مناسب هستند.

در فروشگاه دیجی فرش انواع فرش مدرن ماشینی از بهترین کارخانه های فرش کاشان به عرضه می رسند و شما می توانید این محصولات را به صورت مستقیم خریداری نمایید، آنهم با قیمت بسیار مناسب که کمتر جایی خواهید توانست پیدا کنید. 

قیمت فرش ماشینی مدرن در سایت دیجی فرش ارزان تر است. چرا؟ چون فروگاه دیجی فرش با حذف واسطه ها و دلالان فرش را به صورت مستقیم عرضه می کند.

همچنین ارسال فرش به اقصی نقاط کشور رایگان است که این در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

اگر خواهان خرید فرش مدرن کاشان هستید پیشنهاد می کنیم حتم سری به سایت دیجی فرش بزنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 1,564
  • بازدید کلی : 8,237