loading...

فرش کاشان

با این نکات از خرید آنلاین بیشترین سود را ببرید!  خرید آنلاین جوایز بسیار متنوعی دارد ، از جمله انتخاب گسترده ای از اقلام موجود ، امکان خرید چیزهایی که به صورت محلی در دسترس نیستند و راحتی در تح

دیجی فرش بازدید : 21 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)

با این نکات از خرید آنلاین بیشترین سود را ببرید!

 خرید آنلاین جوایز بسیار متنوعی دارد ، از جمله انتخاب گسترده ای از اقلام موجود ، امکان خرید چیزهایی که به صورت محلی در دسترس نیستند و راحتی در تحویل منزل. متأسفانه ، برخی از موارد در اینترنت ارزان نیستند. نکات و ترفندهای زیر به شما کمک می کند تا صرفه جویی کنید در مورد کالاهایی که بصورت آنلاین خریداری می کنید.

 

درمورد فروشگاههای اینترنتی که قصد خرید از آنها را دارید مراقب باشید. اگر فروشگاه اینترنتی ضعیف طراحی شده ، پر از غلط املایی و در کل ماهی است ، باید پول خود را به جای دیگری ببرید. اینها نشانه هایی است که ممکن است در مورد این فروشگاه چیزی درست نباشد. ایمن بودن بهتر از تأسف است.

 

هنگام خرید آنلاین در اطراف خرید کنید. ممکن است دریابید که قیمت کالاهای خاص در فروشگاه های مختلف بسیار متفاوت است. برای اطمینان از دستیابی به بهترین معامله ، به چند فروشگاه مختلف مراجعه کنید تا از قیمت آنها و همچنین هزینه حمل و نقل مطلع شوید. این به شما امکان می دهد بهترین معامله ممکن را به دست آورید.

 

هنگام خرید آنلاین ، مطمئن شوید که فقط از وب سایت های ایمن خرید می کنید. به URL وب سایت نگاه کنید و باید "https" را به جای "http" معمول در ابتدا نشان دهد. همیشه یک کپی به روز از ضد ویروس در رایانه خود نیز داشته باشید. این اطمینان می دهد که شما یک تجربه خرید آنلاین مطمئن دارید.

 

اگر نگران قانونی بودن یا نبودن سایت خرید هستید ، درباره آن تحقیق کنید. اینترنت می تواند راهی عالی برای آگاهی از تجربیات دیگران در سایت های مختلف باشد. اگر بررسی دیگران امیدوار کننده به نظر می رسد ، انجام یک سفارش کوچک را در نظر بگیرید. این می تواند به شما امکان دهد خدمات مشتری ، حمل و نقل را امتحان کنید و احساس راحتی را برای شرکت به دست بیاورید بدون اینکه هزینه زیادی را به خطر بیندازید.

 

قبل از خرید هر چیزی ، توصیفات مشتری را بخوانید. مردم از شکایت در مورد خدمات نامناسب آنلاین بسیار خوشحال هستند ، بنابراین به دنبال سایت ها و توصیفاتی باشید که وحشتناک هستند تا بدانید که به چه چیزی وارد می شوید. شما باید یک نمک خوب بررسی کنید ، اما اگر تعداد زیادی را مشاهده کنید ، می دانید که یک مشکل وجود دارد.

 

مراقب باشید که اطلاعات کارت اعتباری خود را در چه مکانی ارسال می کنید. وقتی در حال خرید آنلاین هستید ، همیشه از سایت های ایمن استفاده کنید. اینها سایتهایی هستند که برای محافظت از اطلاعات ارزشمند شما اقداماتی انجام داده اند. یک وب سایت امن به جای HTTP استاندارد با HTTPS شروع می شود. بسته به نوع مرورگری که استفاده می کنید ، یک آیکون قفل شده نیز در آدرس یا نوار وضعیت شما وجود دارد.

 

هرگز بدون جستجوی کد کوپن یا تبلیغات خرید نهایی خود را انجام ندهید. فقط چند ثانیه طول می کشد تا نام فروشگاه و کلمات "کد کوپن" در یک موتور جستجو وارد شود. در بیشتر مواقع ، باید بتوانید کدهای کوپن را با درصد تخفیف از سفارش خود ، ارسال رایگان یا مبلغ مشخصی از یک خرید بزرگ پیدا کنید.

 

اگر از علاقه مندان به خرید آنلاین هستید ، سه شنبه را روز خود قرار دهید تا به دنبال معامله باشید. این یک واقعیت صنعتی است که اکثر سایت ها کالاهای جدید ارسال می کنند و در این روز از هفته تخفیف ارائه می دهند. اگرچه ممکن است تمایل داشته باشید که جمعه ها یا دوشنبه ها را با توجه به بودجه خود سپری کنید ، اما سه شنبه باید ارزان ترین باشد.

 

قبل از مراجعه به فروشگاه جعبه بزرگ ، سایت های تخفیف و حراج را که می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند به صورت آنلاین بررسی کنید. معاملات آنلاین معمولاً بسیار بهتر از معاملات محلی است. با این کار می توانید یک تن بدون صرفه جویی در هزینه ها صرفه جویی کنید. البته مطمئن شوید که سیاست های بازگشت را بررسی می کنید. خرده فروشان مختلف آنلاین اغلب سیاست های بسیار متفاوتی دارند.

 

همان کاری که هنگام خرید حضوری انجام می دهید ، حتماً قبل از خرید از طریق اینترنت خرید را مقایسه کنید. آنچه در یک وب سایت پیدا می کنید ممکن است در وب سایت دیگر بسیار ارزان تر باشد. حتی برخی وب سایت ها مانند NexTag.com وجود دارد که به شما امکان می دهد خرید را درست در صفحه آنها انجام دهید.

 

قبل از انجام خرید ، از امنیت وب سایت مطمئن باشید. برای گفتن این موضوع چند راه وجود دارد. حروف "https" را در آدرس وب بررسی کنید یا به دنبال نمادی از یک قفل بسته یا یک کلید شکسته نشده در پایین صفحه خود باشید. اگر "s" بلافاصله در آدرس وب موجود نیست نگران نباشید ، گاهی اوقات فقط در صفحه صندوق وجود دارد.

 

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ، استفاده از برنامه های امتیاز است. به عنوان مثال ، Swagbucks.com و MyPoints.com به اعضای خود این توانایی را می دهند تا با خریدهای خود امتیاز کسب کنند. آنها همچنین کوپن هایی را برای مارک های خاص ارائه می دهند. وقتی امتیازات خود را بازپرداخت می کنید ، می توانید کارت های کالا یا کارت های هدیه دریافت کنید و در این راه حتی در هزینه های بیشتری صرفه جویی کنید.

 

واقعیت این است که خرید از eBay هنوز هم می تواند خالص شما باشد. در حالی که eBay دیگر به یک فروش بزرگ گاراژ شباهت ندارد ، پیشنهادهای زیادی وجود دارد که با تخفیف شدید مواجه هستند. اگر ابتدا به آنجا نگاه کنید ، سپس با سایر فروشگاه های آنلاین مقایسه کنید ، می توانید بهترین معاملات را پیدا کنید.

 

هنگام خرید آنلاین فراموش نکنید که هزینه حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از فروشگاه های آنلاین فروش ، معاملات یا تخفیف های خوبی را ارائه می دهند و سپس مبالغ زیادی را برای حمل و نقل دریافت می کنند که این امر می تواند مقدار زیادی را خراب کند. در عوض ، با هزینه های کم حمل و نقل و همچنین قیمت های خرده فروشی مناسب ، از فروشگاه خرید کنید. اغلب می توانید فروشگاه هایی پیدا کنید که حمل و نقل با قیمت نیم یا حتی حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند.

 

هر زمان که قصد خرید دارید ، ابتدا بررسی های مشتریان را بررسی کنید. حتی اگر وب سایتی که از آن خرید می کنید نظری ارائه نمی دهد ، سایتی مانند آمازون را بررسی کنید تا دیگران چه می گویند. اگر موردی را خریداری کنید که ضعیف بررسی شده باشد ، احتمالاً همان نتایج را خواهید داشت.

 

همیشه بررسی کنید که سایت مورد سفارش شما دارای پیشوند "https" باشد. علاوه بر این ، باید یکپارچگی اتصال اینترنت بی سیم خود را بررسی کنید. شما باید بدانید که اتصال شما فقط اتصال عمومی استاندارد است یا اتصال Wi-Fi شما امن است.

 

فقط به این دلیل که برخی از فروشگاه های آنلاین کالاهای خود را بیش از حد ارزش گذاری می کنند ، به این معنی نیست که چیز زیادی پیدا نمی کنید. ایده هایی که در اینجا خوانده اید به شما کمک می کند پول خود را در جیب خود در جایی که متعلق است نگه دارید. خرید آنلاین عالی است و اکنون شما می دانید که چگونه این کار را انجام دهید بدون اینکه اصلا بانک را بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 1,879
  • بازدید کلی : 8,552